donderdag 22 september 2011

Pendersfonds

Vanmorgen heb ik € 1.780 overgemaakt naar het Pendersfonds o.v.v. Mont Ventoux-loop. Dit fonds is van de Belangenvereniging Longfibrosepatiënten Nederland. Het geld wordt gebruikt voor het wetenschappelijk onderzoek naar de oorzaken en de preventie van longfibrose, een belangrijke en goede zaak dus. Van Lida Naber, beleidsmedewerker bij de vereniging, hopen Ben ik binnenkort te horen hoeveel rechtstreeks n.a.v. onze 11 september-actie, naar het fonds is gestort. Het bedrag van € 1.780 is door velen die deze weblog volgen, naar mij overgemaakt ter ere en herinnering aan Jan de Zwart die in januari na een kort ziektebed aan de gevolgen van longfibrose is overleden.


Je kunt nog steeds geld overmaken ! Dat kan naar het Pendersfonds van de Belangenvereniging Longfibrosepatiënten (bankrekeningnr. 68.43.33.015) http://www.longfibrose.nl/Sponsor_information.html of naar mij (bankrekeningnr. 46.39.52.510), in beide gevallen o.v.v. Jan de Zwart-loop (Mont Ventoux). Een andere mogelijkheid is dat je donateur wordt van de vereniging. Doen, ik ben ook donateur, geef je op via http://www.longfibrose.nl/lid_donateur_worden.html

Geen opmerkingen: