woensdag 7 september 2011

Aftellen



Vanmorgen bij Ma en Pa Janssen geweest in P. Ma, wees gerust, ik / we (Ben en ik, en nu dus ook Paul) doen het zondag voorzichtig aan. Gisteren e-mails met Ben uitgewisseld, interpreteerde een e-mail van hem van dinsdag verkeerd, te letterlijk opgevat, sorry Ben, humor is subjectief, begrijp nu dat je inderdaad zat te 'stangen'. Geld blijft nog steeds binnenkomen, door Metafoor wordt vandaag 500 euro naar mij overgemaakt, dat brengt de teller bij mij over de 1.600 euro. Alle kleine beetjes helpen tegen het onderzoek naar de oorzaken van en ook de preventie van longfibrose ! Van Lida Naber, beleidsmedewerker van de vereniging, krijg ik binnenkort te horen hoeveel rechtstreeks naar het Pendersfonds is overgemaakt. Je kunt nog steeds geld overmaken naar het Pendersfonds van de Belangenvereniging Longfibrosepatiënten (bankrekeningnr. 68.43.33.015) http://www.longfibrose.nl/Sponsor_information.html of naar mij (bankrekeningnr. 46.39.52.510), in beide gevallen o.v.v. Jan de Zwart-loop (Mont Ventoux). Hartelijke dank. Je kunt (daarnaast) ook vanaf € 15 donateur worden van de vereniging. Doen, ik ben ook donateur, geef je op via http://www.longfibrose.nl/lid_donateur_worden.html

Geen opmerkingen: